Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

op zoek naar fotos van baby's in couveuse en evt afdeling

  • vivian

    Hoi allemaal

    ik ben vivian ben aan het leren voor kraamverzorgende.

    nu ben ik voor mijn afstudeerproject bezig met een boekje te maken voor oudere kinderen 1t/m4 waarvan het broertje of zusje in de couveuse ligt

    om ze zo duidelijk te maken wat er daar gebeurt.

    Nu zoek ik voor dit boekje nog fotos van kinderne in couveuse en fotos van couveuse afdelingen.

    Ik wil deze niet zomaar van internet afplukken omdat ik dit toch schending van privacy vind

    dus ik hoop dat iemand me hier wil helpen.

    groetjes vivian van elmpt

  • dayane

    hallo vivian,

    mijn zoon boaz heeft 2 maanden in couveuse gelegen, dus genoeg foto's.

    heb je ze nog nodig?

    ik kan wat mailen, laat me maar weten.

    mijn mail is: dayane.wullings@gmail.com

  • ingrid van kessel

    Hai,toevallig kom ik op deze site terecht.Alhoewel mijn kinderen al 19 en 21 jaar zijn alle2 te vroeg geboren doet t mij nog steeds wel wat.En wat n goed idee van je.Ik heb geen digitale foto's van mijn kideren want die waren er niet.Ik heb wel heel veel foto's kan misschien copieen maken?Weet niet of je er iets aan hebt maar als ik iets met de foto's voor je kan doen….

    M.vr.gr.Ingrid

  • tineke vanderbeken

    hoi

    mijn zoontje is geboren op 29 weken en woog 1070 gram, hij heeft in totaal 70 dagen op de prematurenafdeling gelegen, als je nog foto"s nodig hebt mag je me mailen clemontineke@hotmail.com