Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wie o wie kan/wil mij helpen?

  • Nicole

    Hallo iedereen die dit berichtje leest!

    Ik ben Nicole en zit in het laatste jaar van de verpleegkundige opleiding. Ik ben bezig met het schrijven van een scriptie over: “het bevorderen van het hechtingsproces tussen ouders en hun kindje in de couveuse en de rol van de verpleegkundige daarin”.

    Nu ben ik opzoek naar evt. foto's van couveusekindjes, couveuse, neonatologie afd. etc. om te gebruiken voor mijn scriptie en eindpresentatie.

    Daarnaast ben ik van plan om nog een enquete te maken en te verspreiden onder ouders die ook een baby'tje in de couveuse hebben gehad.

    Wie o wie zou me hierbij willen/kunnen helpen? Alle informatie, adviezen, ideeën en tips zijn welkom!

    Alvast bedankt!

    Groetjes Nicole

  • monique

    Best eNicole,

    ik zou je enquette afgeven bij de afdelingen ic en highcare van een groot academisch ziekenhuis en daar aan de verpleging vragen het bijvoorbeeld op de ouderkamer willen leggen zodat ouders zelf kunnen kiezen of ze jou enquette willen invullen. Verder kan je bijv. contact opnemen met de Vereniging voor Couveuse Ouders(VOC), die hebben een blad waar ook foto's in staan.

    Hoop dat je hier iets mee kan.

    Groetjes Monique

  • Anique Ruhe

    Hoi Nicole,

    Heb je nog de nodige info. nodig? Ik ben moeder van een prematuur kindje die binnenkort 2 wordt.

    Ik hoor het graag.

    gr. Anique